Zerdalicekirdegi Kızlar göbeğim çok çok sert ve bir anda şişti çok rahatsız hissediyorum normal mi karnımın sol tarafı iki gündür acıyor
Prenses34_annesi Zerdalicekirdegi ben de de oluyor canım o şişlikler belki deri genişlediği için aciyordur ama bende acıma olmuyor 🥰
sedasedaaa Zerdalicekirdegi Zerdalicekirdegi canım gaz sancısı bi an da bende de oldu kontrole gittiğimde söyledim sorun yok bolca su iç ve yürü rahatlat kendini masaj yap karnına