Ksksks Selamlar saçma bi sorum olcakti😅 5+4 olduk bugün arada hamile olduğumu unutuyorum sadece hafif kramplar giriyor kasıklarıma o kadar benim gibi olan var mı belirti olsun ki bebisin orda oldugunu biliyim istiyorum bazen😃😃
kbra19 Ksksks bende 4+4 günlüğüm 3.gebeliğim daha erken mi bilmiyorum ama diğerlerinde hep mide bulantısı kusma olurdu bunda bel ağrısı hafif kaşık ağrısı bugün ise aşırı baş ağrısı var ama bunlar gebelik gibi gelmiyor tabi
Bebekliannee Ksksks aynıyız bende 5+4 um. Bugün keseyi görmeye gittim. Kız şükür et miden filan bulanamsinda . Benim ilki çok bulamıyordu ama 7.haftada başlamıştı. Bulantılar için erken daha. Dua ediyorum o haftalar gelince bulanmasin diye
tirtilinannesiii Bizde 5+3 teyiz ama mide bulantılarım oluyor yeni uyandığımda falan genellikle hiç hoş değil😀
Bebekliannee Ksksks evet keseyi gordum. Kalp atışı için erken canım. 2 hafta sonra giderim kalp atışı için