Herkese selam bugün muaneye gittik uygulamaya göre 16 gün kaldı doğuma ama bugün doktor alttan muane yaptı bebek çok iyiymiş şükür açışman var dedi normal doğum görünüyor dedi en geç haftaya doğum olur dedi resmen kafasına dokundum dedi nişan veya suyun gelirse hemen gel dedi 🫣 normalde açılmam olmasaymış 27 kasım gibi ön görüyorlarmış doğumu karnım da aşağı düşmüş ben anlamıyorum tabi görüntü olarak , çok heyacanlıyım çok korkuyorum hastaneye girince bile tansiyonum çıkıyor hemen havasından , epidural doğum öneriyor musunuz ?