Merhabalar kızlar. Bugün adet gecikmemin 4.günü ve test yaptım. Yapar yapmaz çift çizgi çıktı. Uygulamaya göre 4+5 gözüküyorum. Ağustos ayında kimyasal gebelik yaşamıştım. 2 aydır konuyu kafama takmamaya çalıştım. Yanlış bir davranış ama kontrole doktora bile gitmedim. Sizce 2 hafta kadar bekleyip doktora öyle mi gideyim ne yapayım bilmiyorum. Yine aynısı olur diye çok geriliyorum. Bu sebeple zaten tuttum kendimi, test yapmak için adet gecikmesini bekledim. Önceki sefer adet zamanında olan sancılarım çok olmamıştı. Şimdi ara ara adet olacakmışım gibi ağrı vuruyor defalarca gidip kontrol ettim hatta. Tutunduğu için ağrı oluyordur diye kendimi ikna etmeye çalışıyorum. Şokta gibiyim ne zaman ne yapmam gerektiğini bilmiyorum