Ultramommy yok canım ya 3 tane doktora gittim cinsiyetini söylemedi bacakları kapalı dedi yok yasak dediler söylemediler en son detaylıda belli oldu doktora da söyledim bana gülüyor nasıl söylemiyorlar bunu baya belli diye o zaman öğrendim bir ultrason kağıdı bile vermiyorlar ilk ultrasonu dataylidaki doktor verdi düşün artık 6 aylık oldum 1 tane tek ultrasonu var elimde