Hshbss 30 haftaligim ve hala gobek cevresinde hissediyorum yukarida hissetmiyorum sizce ne zaman yukariya cikar
Melisasis Hshbss bende öyle hissediyorum daha mu yukarda olması lazım doktorum kontrollerde gayet normal dedi
MinnieMouse Hshbss yeri değişiyor. Sabah uyandığımda yutmuşum da midemdeymis gibi uyanıyorum. Gün içinde evi toparla çocuğun arkasında dolan derken kasıklarıma iniyor 😅 hareket iyiyse sıkıntı yok 🥰
Hshbss MinnieMouse harektinde sikinti yok ama gobek cevresinde yada rahmimde surekli yukarida hissedemiyorum
Bnmv-1 Hshbss bizimkinin kilosu iyiydi en son tani 1 ay oldu kontrole gideli şuan ne durumda bilmiyorum ama kilosuyla alaklı olduğunu düşünmüyorum yeri daraldığı için olabilir
Melisakeskinn 30 haftalık bebek ortalama 40cm oluyor ve bebeğin kafası yukardaysa ayaklarını aşağıda hissetmen normal benimkinin de kafası aşağıda ayakları mideme yaslanıyor çok daralıyorum yani diyeceğim o ki bebek kasıklarında veya göbeğinde değil canım
Hshbss Melisakeskinn ultrasondan muayne oldugumda bebegin kafasi 29 haftayi vucudu 26 27 haftayi gosterdigini soyledi kilosununda cok az oldugunu 1 kilodan biraz az oldugunu soyledi ama sizin dediginiz gibi degil mideme hic birsey baski yapmadi şuana kadar hep göbek cevresinde hissettim bol bol muz badem ceviz yiyorum insallah saglikla gelirler
Hshbss Nazendehanim yukarida hissetmiyormusunuz genelde midemde olur diyolarda ben hic oyle hissetmedim 30 hafta +4
Nazendehanim Hshbss hayır hep aynı pozisyon arada sağa sola geçiyor ama ya ayaklarını topluyor ya başını çekiyor . Göğüs altımda batma oluyor ama o kaburgayla ilgili
Nazendehanim Hshbss evet zaten hareketlerinden ayaklarını ve başını hissediyorum başı solda ayaklar belime doğru ,nadiren kasıklarda vuruyor ama yukarıya hic işi yok 😅