1Gunes dilan9900 22+4 de girmiştim 483 demişti doktor iyi mi bilemedim açıkçası ama yarın 23.haftalik oluyoruz 😍 15 inden sonra randevum
Mystery76 dilan9900 bende muz ve elma yiyorum kefir içiyorum ayriyetten 1 haftadır oda kilo aldırıyor diye okuduğum kadarı ile %80 genetik %20 beslenmeye bağlıymış bebeğin kilosu teşekkür ederim yanıt için 🌸
Nutelllaa dilan9900 biraz fazla mı ya benim oğlum da 23+5 de 530 gramdi ve inde gidiyordu bı yanlışlık yok değil mi
dilan9900 1Gunes Her bebek kılo alımı farklıdır belki mınyondur biz anne baba olarak 1.78 ve 1.85 ız boyuda uzun mesela
RabiaMirze Mystery76 hayır ne alaka ya benimde 23 de 450 falandı hatta haftanla uyumlu dedi 500 az degil internetdende bakabilirsiniz zaten yazıyor yani geri degil ki
Nutelllaa Mystery76 gayet normal canım ayrıca son haftalarda alıyorlar asıl kiloyu benim oğlum 530 giramdi dediğim gibi ve 3600 doğdu hiç merak etme 🥰
Mystery76 RabiaMirze bacak ve kol boyu kısa dedi doktorumuz minyon bebek kilosu az dedi anlamadım gitti bende
Mystery76 Ahuum tereyağına bugün başladım bal sürüyorum üstüne hazır sütaşın umarım işe yarar teşekkür ederim 🌸