Cerennceren Kızlar 19 haftalık gebeyim goguslerimden sıvı geldiğini farkettim. Tişörtüme bulaşmıştı çok değil ama 1 2 damla şeklinde ıslaklık değince anladım normalmi yaşayaniniz varmı erken doğum belirtisi mi ???
egemomss Cerennceren Bende 25.haftadan beri geliyor. Doktor normal olduğunu söyledi. Sıkmayın oynamayın
Semilk05 Cerennceren 22. Haftada da benden geldi normal dediler sıkma dediler oynama ilişkide dikkat et
mertveannesi2211 Cerennceren normal bir durum benden de geliyor uzun zamandır ama siz hiç sıkmayın uyarmayin vücut kendini doğuma hazırlar süt kanalları açılıyor dedi doktor
Cerennceren Ozlmalbayrak Yok hiç sıkmıyorum sütyen kullanmadigim için ev içerisinde tişörte değen islakliktan anlıyorum sabah kalktigim da daire şeklinde ıslanıp kurumuş oluyor
Eda_46 Cerennceren çok normal korkmayın hatta 16.haftasindan sonra beklenir sarı sıvıdır farklı isim olarak nitelendirilir normal yani 👍😇 süt kanalları vb değişim görüyor artık