humeyraa Kızımın gelesi yok sanırım ne bir sancı ne bir belirti hiç birşey yok. 40 tan sonrasina kalmasını istemiyorum çok stresli olurum zaten kilosu bir hafta önde durumu benim gibi olan var mı?
Esrasaglik humeyraa 39+1 aynıyız bende doğurmak istiyorum artıkkkk 😭 ama bir belirti yok bekletecek sanırım 🤦🏻♀️
sydv humeyraa 38+5 iz 9 gün kalmış gibi görünüyor bizim de keyfimiz yerinde hiç gelesi amaaaaa gören sen daha doğurmadın mı çocuk ağaç oldu içinde diyorlar 😂😂😂😂
MerveMustafaKaraku humeyraa bizde 38+6 olduk ama kasılmalardan başka bişey yok. Kilosu ne kadar olmuş bebişin
Ayseayse5664 38+5 hala bekliyoruz merak ediyorum ne olacak diye artık vücudum u tasıyamıyorum dua ediyorum hep
MerveMustafaKaraku humeyraa bizim de aynı 38+3 te 3 buçuktu boy 53 cm olmuş maşallah bebişlerimizi sağlıkla gelsinler inşallah
Ayseayse5664 humeyraa doktor dedi bir hafta daha bekleyeceğiz sonra gelmezse biz suni sancı ile doğurtacağız bıradaki kozlarda suni olduk açılmadı sezeryan a aldılar diye konustular moralim bozuldu