Bende gittim geçeb hafta perşembe. Kese göründü ama bebek henüz görünmüyor dedi beta 9800lerde çıkmıştı.bende anlamadım bu kadar büyük sonuca bebek nasıl görünmez diye. 2 hafta sonra gel dedi. Haftaya cuma gitmem lazım ama ben bir jav gün daha beklim salı giderim dedim. Şuan uygulamaya göre 7+4 olmuşuz . Gittiğimde nasispe 9+3 oluyoruz ins görürüz