Aysira normalde şubat sonu mart başı sezeryan olacağı için eşimin doğum gününde 20 şubat gibi düşünüyoruz tam 38. Haftaya denk geliyor ama işte ikiz oldukları için erken doğum korkum bakalım artık. Psikolojimi Ocak ayına ayarladım ki ne kadar kalmak isterlerse üstü moral olsun.🤭