Yeliff78 Merhaba çevremdekilerin bazısı yaptır bazısı da yaptırma gerek yok diyorlar detaylı ultrason sizce yaptırılmalı mı? Tecrübeliler mesajlarınızı bekliyorum :)
Summerwine Yeliff78 ben yaptırmadım.İkili testimiz temizdi,doktorumda çok iyi bir doktor her randevuda detaylı kontrol ediyor kesin gitmelisin deseydi gidecektim ama bize bırakınca gitmedik.
Kubrabsyg45 Yeliff78 bende başta önemsemedim doktorum herşey yolunda dese de bian kendimi detaylı da buldum. Ve sağ tarafta direnç varmış meğersem bebeğin beslendiği damar diyelim. İlaca basliycam yediklerime daha çok dikkat edicem.gitmeseydim belki öğrenemezdim bu da bebekte kilo gelişim için sıkıntıli durum.. bence gitmelisin
Zmraemr Yeliff78 bence imkanınız varsa yaptırmalısınız .Detaylı bir şekilde inceleniyor dudakta yarık bile varsa biliniyor .Olmayan bir şey çıkmıyor zaten her şeye hazırlıklı olmak lazım bazen de.İçinizi de rahat tutun ki her şey yolunda geçsin inşallah ☺️
zeynepaylaipek Yeliff78 bunun bir zararı olmaz tabikide ben ikisinde de yaptirmadim şuan 26 haftalık oldu zamanımız geçti randevu bulamadım sağlıkla kavusalim inşaallah
Rumeysaa01 Biz yaptırdık bir zararı yok sana ve bebeğine en azından içimiz rahatladı bir sorun çıkmadı çok şükür
Yeliff78 Rumeysaa01 bi sorun çıkar da kafama takarım diye isteksizim bende .çok stresliyim zaten korkuyorum kötü bişey olmasından. Tabi olacak olanın önüne geçemeyiz Allah kötüsünden korusun Her zaman 🤲
Yeliff78 Kubrabsyg45 yarım saat falan sürüyormuş galiba araştırdım biraz.kendi doktorumuz yapmıyormuş galiba Bi de hemen sonucu çıkıyor mu ?
Aden58 Kubrabsyg45 aynen bendede çıktı dün öğrendim ama çok şükür geçici olabiliyormuş geçmesede bebek biraz zayıf olabilirmiş tansiyon takibi önerdi banada yarın alet alıcam kontrol etmeye başalıycam
Mirza03 Yeliff78 bı sorun varsa ve bilmeyecekseniz daha büyük sıkıntı değil mi sizce belki önlem alınıp geçecek bişey neden işinizi şansa birakiyorsunuz
Kubrabsyg45 Yeliff78 evet hemen veriyor sonucu. Zaten o an tek tek söylüyor. Bana demeseydi ben devam edecektim bu da tansiyona kadar yol açıyor hem bana tehlike hem bebeğe
Babyaksu Gerek yok diyenler neye dayanarak bunu söylüyorlar acaba 🤦🏽♀️ Kadın doğum uzmanının göremediği detayları görüyor adı üstünde. Doktorum bana ben agzına bakarım onlar damağına ben genel görebiliyorum onlar ayrıntıyı görebilir demişti
Yeliff78 Ücret olarak Kubrabsyg45 ücret olarak ne ödediniz acaba? özelde yaptıracağız yaptırırsak bizde
Flyderndkk Yeliff78 bugün yaptırdım iyiki dr yaptırdım. Detaylıca gördüm kızımı ve yüzünü de. Bir böbreğinde genişleme var biraz takip edilecek dedi.
EbruMirac Yeliff78 bence yaptırmalısın benim bütün sorunlarım detaylı da çıktı bütün hepsi orda belli oluyor imkanın varsa yaptır derim. En önemlisi o çünkü.
ballibocek Yeliff78 hamilelikte ki en önemli.işlemlerden birisi, gerek erken dönem gerekse de ilerleyen dönemlerde.. ben, doktorun yaptırılmasını önerdiği her şeyin yapılması yanlısıyım. Anlamıyorum insanalr neden yaptırıyorlar ..