Gizemalnck1 Kızlar şeker yüklemesi yaptırdım şekerim 191 çıktı ve bu durum beni fazlasıyla korkuttu başına gelen erken doğum veya bebekte sorun yaşayan oldu mu aranzda ?
egemomss Gizemalnck1 Diyet yaparsınız, olmadı insüline başlatır doktor. Hiç korkmayın. Dikkat ettikten sonra bir sorun olmuyor.
azime-26 Bende dün yaptırdım benim de 197 çıktı diyetisyene gönderdi diyet verdi , endokrine gönderdi oda 10 gün şekerim ölçüp yazmamı istedi sonra tekrardan kontrol olucak bende korkuyorum