Benimde ilk hamileliğimde çok olmuştu, organlar yukarı toplandığı için kaburgalara baskı yapıyormuş çok normal demişti doktorum. Kaburga ağrısından oturup saatlerce ağlamıştım 🥹 sadece belime yastık koyup sırtımı geriye doğru yasladığımda rahatlıyordum