Arya_ylmaz bebek yapmaya karar verdikten sonra folic trio kullanmaya başladım arkadaş tavsiyesiyle hamile kaldıktan sonra gittiğim doktorum “hangisini kullanıyorsun bilmiyorum ama ben folic trio kullanmanı istiyorum” dedi zaten onu kullandığımı söyleyince şaşırdı genelde gelen hastaları hep folbiol kullanmış oluyormuş. Folic trioyu öneren arkadaşım da kadın doğumcuydu onun yararını gördüm. Bir de çiğ kuruyemiş tüket ve eşine de kabak çekirdeği tükettir demişti. Öyle yaptık biz