Seda35 Alt tarafda hissediyorum hareketlerini yumru gibi çıkıntı oluyor bazen bu kanala girmis demek mi ?
Seymoshh Seda35 yani şöyleki sanki uçta duruyor hani itse kendini çıkacak gibi 39+2 yim yarın sabah yatış yapacağım inş açılmam vardı geçen gün bebek kanalda ve sancımda var ince ince yürürken bile sanki bacak aramda bebek bu arada benim 4.doğumum😮💨😁
zeynepaylaipek Seda35 kanala girdiğini bilemiyorum fakat döndüğünü hissetmiştim o gün. Benim bebeğim kanala da doğum esnasında girdi diye biliyorum sancı çekerken sanki yukarı taraftan birşey koptu aşağıya doğru indi o hissi hiç unutmam
Seda35 Seymoshh Benimde kasiklarim cok agrio et kesigi gibi baskidan sanirim ama iki gündür alttarafimda kipirti var baya asagida cikacak gibi
Seda35 zeynepaylaipek hareketlerini asagida hissedince acaba girdi mi die dusunmeye basladim randevumada var daha bilemedim