Seyu 5.haftada keseyi gördük ama kalp atışı için 2 hafta sonra gel dedi doktor. Ama bugün lavobaya gittiğimde peçeteye 1damla kadar kan geldi. Normal bir durum mu endişeleniyorum yaşayan var mı
2100_53210 Seyu gayet normal hiç korkma ben idrar yaparken o haftalar bir iki damla gelıyodu yerleşme kanaması canımmm
mysweetbabyy Seyu gebelikte hiçbir kanama normal değil acile gidin kontrol olun düşük önleyici ilac baslarlar
2100_53210 mysweetbabyy Bakın Düzgün Konuşun Lütfen Ne Biçim Konuşma Tarzı Bu Benım Kanamam Oldu Ve Doktorum Yerleşme Kanaması Olduqunu Söyledi Kime İstersiniz Sorun Yerleşme Kanaması Olmazsa Sıkıntı Zaten
mysweetbabyy 2100_53210 herkesin durumu bir degil benimde kanamam geldi düşük yaptım mesela burda insanları yanlış yönlendirmeyin belki size uyucak normal diyip onemsemicek önlem almadığı için bebegini kaybedecek