Esmaky Nasıl gidiyor kızlar günler. Nasıl geçiyor 21+3 bugun kontorl vardı hersy yolunda çok şükür 463 grm olmuşuz 😍💫
KumsAlyaa Esmaky 18+6 kasıklarımda pıt pıt hareketler hissediyorum minik minik sanırım hareketleri ama kasıklarımda hissetmem normal mi acaba bilginiz var mı hissettiğim şeyler hareketleri sanırım
Hilalysr Esmaky bizde 21+6yız çok hareketli benim bebiş abiside böyleydi 😍 pazartesi detaylı ultrasona gireceğim 🙏
Esmaky KumsAlyaa normal daha yukarıya cıkmasına var canm benm 21 hafta hala kasık vajına orda hissedyrm cok nadır yukrıda
bebek_firarda Bizde kızımla 21+0 olduk. En son 17 haftalıkken gitmiştim doktora 214 gramdı şimdi bilmiyorum. Detaylı ultrasona git dedi doktorum ama 1300 tl olmuş🥹 devlette de nereye gidicem hiç bilmiyorum sizin bi fikriniz var mı?
Esmaky bebek_firarda Hiç bir fikrim yok malesef saten devlette sıra bulmak biraz zor oluyor keske özellerde bedva olsa devlet karşılasa
Aydanozen81 19+4 benimkide haftaya salı özele gidicem cinsiyeti öğrenmek için hareketde hissediyorum ama hala halsizim
Eyll64 turnaolmez Normal kasık ağrın canım benim o haftalarda adet olcakmış gibi bile ağrıdı korkmuştum geçiyorsa sorun yok🥰 Hissetmeye gelince ben ilk gebelik 18de pır pır şeklinde hissettim ama bu kişiden kişiye bebekten bebeğe değişir 22. Haftaya kadar normal
Myildiz Merhaba kizlar bende 20 yim tamda yururken tek tarafli kasikta batma hissi basladi yaa tedirgin oldum detayliya haftaya giricem bekleyim diyorum sizdede hic batma hissi oluyomuydu bu zamanlarda
Esmaky Eyll64 sezeryanı belden yaptırdım ısmını unuttm şimdi 😂😂😂 gene öyle dğşünüyorm sezeryan oldum ben ama normal dogum ypms gibiydim cok rahattm hiç sorun yaşamadm
Morning-star Esmaky Ben de 21+4 teyim☺️ 20+4te gittiğimde 360′ar gramdı iki oğluşum da 🙏🏻 Pıt pıt hareket ediyorlar sürekli, hissetmek çok güzel 🤩