Kmelikem1 Canlar 21+1 tek yumurta ikizi hamileyim. Alt tarafıma çok baskı hissediyorum kemiklerim ayrilacakmis gibi sizlerde de oluyor mu normal mi acaba?
Zehrabyrm Kmelikem1 ben 17 haftalıkken başlamıştı ağrılar. Kime sorduysam normal dedi arada duruyor ama hep oluyor ağrı bundan sonra böyle geçecek galiba
Mucizeuzra 21+5 im bende baski sorunum yok ama 2 gündür aşırı mide bulantisi ve yanmasi başladı bende de bebegin birini midemde hissediyorum sanirim o nedenledir