Mervecimmmm yani canım ben sana şöyle söyleyeyim ben de Arnavutköy’de oturuyorum devlet hastanesinde muayene oldum ve doktorların hiçbirinden memnun değilim çünkü neden bir diğer hastayı alabilmek için senin sorularını tam net cevaplayamıyorlar burada iki tane özel hastane var biliyorsundur kadın doğum bölümü olan onların da e bileyim pek içime sinmedi benim ben kendim Sultangazi medigold özel hastaneye gidiyorum Gül Yaman hanıma kendisinden çok memnunum çok iyi birisi tabii ki de bu kişiden kişiye değişebilir benim için iyi olan doktor sizin için iyi olmayabilir ama gerçekten devlet hastanesindeki doktorların hiçbiri iyi olarak görmüyorum ki bazıların yani sırf ardındaki hasta yanmak için önündeki hastanın sorusuna cevaplamıyorlar 🥰