Sabahtan beri sağ alt karnımda inanılmaz ağrı var yataktan kaldırmıyor. Böyle bebek oraya toplanmış kemikleri batıyor gibi sızım sızım sızlıyor. 30+6 olduk bu arada. Ve o sancı ayaktayken otururken oluyor. Doktora acile gitsem sıra beklicem 50 saat ! Hastanede uzak . Sizce bu ne sancısı iş dahi gördürmüyor 😔😪