Merhaba 16 haftalık hamileyim miyom oluşmuş ve doğum kanalının başında olduğu için normal doğum zor dedi sezeryan doğumda hem miyom hemde bebek alınacağı için riskli dedi çok stresliyim benim gibi gebelik geçiren var mı hiç bir koşulda kuzumu aldırmayı düşünmüyorum ama onu görememek beni çok strese koyuyor