Sarikayadilek 54 kiloyla hamile kaldım. 22 haftalık iken kilom 58 olmuştum doktorum çok kilo aldığımı söyledi. Bebeğim de 530 gramdı normal mi ? Şuan 23 haftalığım.
Kubrabsyg45 Sarikayadilek bende 54 ile hamile kaldım 21+5 2 kilo almışım. Tersine bende az olduğunu düşünüyordum
efeninannesiii_ Sarikayadilek hayır tabiiki ben 55 ile hamile kaldım 18 haftada 4 kilo aldım. Gayet normalsiniz
Sarikayadilek efeninannesiii_ efeninannesiii_ benim doktorum neden acaba benim fazla aldığımı söylüyor
efeninannesiii_ Sarikayadilek diyetisyene yönlendirmek için olabilir sonuçta para alınsın da nasıl olursa olsun. Günümüzde bakmayın bizde çok abartıyoruz annelerimiz bunların hiç birini görmemiş ne 30 kilo alan insanlar var topaç gibi doğuma giden. Hamileliğin izin tadını çıkarın boşverin kiloyu filan sağlıklıysan herşey boş
_edakrsu22 Sarikayadilek evet ama aliyorsakta verilir ya biz kadınların yapamycgi şey yok sonuçta 2 canliyiz ne bilim hiç sevmedigimiz şeyleri istiyoruz hamilelikte 🙂
Esayser 22 hafta 4 kilo bencede doktor ne olsun istiyor 😅 Açlıktan ölelim mi eminim 2 kilosu zaten göğüs rahim büyümesi gaz var ödem var 😅 Ben böyle teselli ediyorum kendimi aggagsf
Meltemtml Sarikayadilek bence çok değil bende şuan 23+4 üm 4 kilo almışım 2 gun önce doktorum kaç kilo aldın diye sordu 3 dedim oo çok güzel gayet normal dedi
RehoGelin Sarikayadilek İyiymiş ben 65 ile hamile kaldım 75 olmuşum 23teyim ikiz olmak bunun için sebep mi bilmiyorum ama hiç vücudum kilo almış gibi değil hatta karşıdan bakınca belli bile olmuyor yan durunca sipsivri bir göbeğim var nereme geldi 10 kilo bilmiyorum