1prensesannesi evet çıktık eşime diyorum ki ya ben hissetmiyorum bişey neyin sancısı bu eşimde sallamıyodur heralde Beyza yokla kendini sağında solumda bişey Yok mu diyo dur yokliyim senin için ne çıkarsa dedim 😂😂 tecrübesizlik çok kötü ya biz daha doktordan emin olamadık hala başka yere mi gitsek diyoruz çok sıkıntılı durumlar 😕