brltnyy Ben prematüre olarak bilmiyordum ama çocuk doktoru prematüre bebek olduğunu söyledi 37+2 de doğum yapmıştım üç gün küvezde kaldı eve gelince yaşadığımız tek sıkıntı memeyi tutamıyordu ememiyordu bende biberona alıştığını düşündüm küvezde biberon ile verdikleri için ve silikon uç aldım silikon uç ile emmeye başladı çok rahat ettim ama ara ara silikonsuz vermeye çalıştım yine tutmadı sonra bir gün silikon ucu tutmamaya başladı uçsuz verdim ve tuttu bende kendi kendime biberona alışma kısmını eledim kafamdan emme refleksinin yeni geliştiğini düşündüm ☺️