YusufBetlBulut benim test günüm 3 gün sonra ama bu sabh bulntyla uyandım ve koku hassasiyetimn arttğını farkettim .. 10 dk içersnde geçti.. eşimde çok istedği içn ona söyleyip ümitlndrmek istemedim şuan kndi içimde yaşıyorum inş erkn gebelik belirtisidr diyorum ... allahım sağlıkla bebeklerime nasib etsin de inanın bulantı ve kusmaya razıyım yıllardr bekliyoruz melekleri🙏🏻🙏🏻🐣 şimdi msjnızı okurken çok heyecanlandım bana ve bebeklerim için bir umut oldunuz . Sonuç olumsuz dahi olsa bu duyguyu hissetmeme vesile olduğunuz için size çok çok tesekkr ederim🌸😘