Zln2152 ben 8 haftalıkken devlet hastanesine gitmiştim. 6 haftada kalp atışını duymuştuk, devlet hastanesi bana bebeğin sadece yolk kesesi görülüyor bebek görülmüyor dedi ve bende şaşkınlıkla dedım ki yanlışınız var 6. Haftada ben kalp atışını dinledım, sonrasında diğer doktor geldi ve bebeğin kalp atışı olduğunu beni ilk muayne eden kişinin de stajyer olduğunu öğrendım. Benım doktorum zaten belliydi ama hemoroid problemim olduğu için gitmiştim dahliye doktoruna dahliye doktoruda kadın doğuma yönlendirdiği için aynı gün devlet hastanesinde ki kadın doğumcuya gitmek durumunda kalmıştım. O yüzden tek doktorla kalmamanı öneririm