EVETT kızlar sonunda dogurdummm 🥲🫣
39+5 de birden 8dk bir agrım gelmeye basladı ve gece 1de 5 1 e dustu kendım ilk dogumumda cok sey yasadım ve korkuyordum sezeryandan yana idim planlı olmadığı ıcın gıttıgım hastane sezeryan tehlıkelı plabılır dedı bende epıdural verrlerse dogururum diye dusundum herneyse apar topar hastaneye yatısım yapıldı 2-3cm acıklık 5dk bir agrı ıle saat 1den 6 ya kadar 6cm acıldı ve artık dayanamadım epıdural istedım . epırualdım hıc can acıtmıyor kızlar anlık elektrık carptı adım adım epıdural verıldı ve butun sancım gıtmıstı dünyanın en guzel seyı bebek gibi oldım hıc bı agrım kalmadı odama gectım hatta uyudum saat 8 olmus doktorum geldı bı baktım acılmam tam olmus ve bebek gelıyormus 😂 ben hıssetmıyprdım bıle hemen dpguma aldılar ve ınanın 5dk dpgurdum 5dk dıkıs atıldı 2-3 tane ve odama yolladılar bu kadar kolay olcagını ınanın bende dusunmedım epıdural ve doktorlar hemsırelerım emeklerıne saglık cok ılgılendıler gun boyu agrım sancım olmadı aksam basladı bıraz ama oda normaldi. Kızım ve ben sımdılık cok ıyıyız evımıze gelldık ❤️🥲 aklında soru olan varsa yanıtlayabilirm ❤️ Darısı bütün hamiş annelere