Belim çok ağırdı akşamında nışanım geldi gece su içmeye kalktım patlama sesi gibi birsey oldu ayaklarimdan kanlar süzüldü sonra sancim.yoktu gittim uyudum bir daha sabah sancıyla uyandım :))) çok soğuk kanlıyım başkası olsa eminim bütün aile fertlerini uyandirirdi :))şimdi gene hamileyim 6 sene üstüne bakalım bu nasıl olucak çok merak ediyorum. 32+5 :)