Merhaba arkadaşlar bugün 32. Hafta kontrolüne gittim çalışır raporu aldım. Doktor bir sıkıntı görmedi muayenede bir dahaki muayenemi 1 aralık tarihine verdi yani bir ay sonra. Bana biraz geç gibi geldi ama bilemedim sizlerin muayene sıklığı nasıl (sezaryen düşünüyorum)