35+4 haftalığız başı aşağda dün nst oldum ilk defa sancım yok bebeğin kalp atışı iyi dedi
Ama gün içinde kasılmam oluyo karnımın bi yerinde toplanıyo sanki
Bide bazen karnıma ağrı giriyo
Karnımın üst tarafıda derisi acayip sızlıyo yanmış sanki oyle hissediyorum gerilidikçe oyle oluyo heralde yaşan varmı?