cansualisa Oğlum çok hareketli ve toplanıyor sertleşiyor karnım sağ kasıgımma bıçak batıyor siz de de öyle mi yürüdükçe batıyor ben anlamadım aşırı halsizleştim :( ?
Lizbonn cansualisa aşırı ağırlaştım akşamları adeta küçük bir ayıcığım. Uzandığımda da kıpır kıpır. Geçen uzun süreli oturduğumda karnım baya sertleşmişti ama hemen gelip uzanınca gevşedim benim sıkıntım baş aşağı olduğu için yürürken vajinam zonk 🙄🙄
Yetersukrbck_0618 cansualisa 28+2 ara ara ağrı giriyor bende halsizim bu ara sürekli yatasım geliyor bazen rahmime baskı uyguluyor bazen de mideme zorlanmaya başladım 💁
Lizbonn cansualisa şanslısın beybi ben bildiğin altta hissediyorum şimdi uzandım kıpır kıpır bende buradayım diyo 😅 Hayırlısıyla bir doğursaydık😬
cansualisa Yetersukrbck_0618 Bnm hala ağrıyor 20 kilo kızımı da sallıyorum suan vallahi aşırı yoruluyorum :(
Yetersukrbck_0618 cansualisa Allah yardımcimiz olsun sağlıkla kucağımıza alalım da gerisi önemli değil 🥰
Selma17 28+2 haftaligim aynısı bendede oluyor sol kasığımda iğne batması , bebek toplandigi zaman uzandigimda rahatlıyor , mide yanmam çok fazla oluyor salçalı yemek Goresim yok artık ,