Agrı olup olmamasına bakmayın size olumsuz bir anı anlatmak istemiyorum zor bir süreç sadece dua edin allah herkesin gönlüne göre versin kimisinde agrı olsada tutuyor olmasada güzel düşünün güzel sonuçlar alın🥰 ben bu platformda olumsuz anılarını anlatanlara karşıyım çünkü etkilenecek insanlar olabilir buna bende dahil 🫠 güzel haberlerinizi beklerim ☺️