Dupduru25 Bugün NTS de sancım çıktı doktor gayet güzel dedi.Yarın da sancıma bakacak bugün çıkan değerden yüksek ise alttan muayene edip açıklık varsa sezeryana alıcam açıklık yoksa 39.haftaya kadar beklicez dedi.Bebeğim baştan beri makat geliş hiç dönmedi yarın da 37.haftayı dolduruyoruz.3550 gr. 51 cm olmuş.yarın belli olacak akıbetimiz. Bu şekil de doğum yapan var mı? Cevap verirseniz sevinirim🥰🌹
UmutsuzPolyanna Dupduru25 açıklık varsa neden sezeryana alacak onu anlamadım, 3cm açıklık ile günlerce duran kadınları gördü bu gözler bu forumda 🤣 Ayrıca cihazların yanılma payı çok yüksek 4,5 kg dediği oğlum 4 kg 4 kg dediği kızım 3,600 doğdu
BBuseY Dupduru25 açıklık varsa sezaryen dememiştir canım acaba siz mi yanlış anladınız yada yanlış yazdınız ???
Dupduru25 4 gündür kasılmalarım sıklaştı.2 gündür belim ağrıyor.bugün ikisi de kendini çok belli ediyor.
Tazeannecik21 Benimde yüksek tansiyondan dolayı yarın doğumum var acayip heyecanlıyım ne yapacağım bilmiyorum
Dupduru25 Tazeannecik21 bende çok heyecanlıyım ne olacağım meraktayım.Allah sağlıklı bir şekil de kucağınıza almayı nasip etsin🌹