Sonuç referans dışı görünüyor daha önce yaşayan varsa bilgi verebilir mi ??
Mervekara5 HCT yani biraz kansız çıkmışsın canım.
Mervekara5 diğeri de(IG) ne kadar düşük çıkarsa o kadar bağışıklığın yüksek demek.
Mervekara5 ama referans değerlerine çok yakın çıkmışlar korkulacak bir şey yok bence canım.
Kızlar bilen yok mu ???
Elifsu01 o zaman bağışıklığım düşmüş benim canım 21 haftalığım şuan alakası olabilir mi
Mervekara5 0,38 düşmüş bağışıklığın çok bir rakam değil canım.
Elifsu01 teşekkürler canım 🥰
Mervekara5 rica ederim canım. 🥰