Selenay3523 125 kilodan 64 kiloya düşüp hamile kaldım yarın tam 21 haftalık ve kızımın hareketlerini hissetmiyorum bu haftalarda hareket hissetmemek normal mi
Gamzeerdgn Selenay3523 24 e kadar hıssetmeyeb gebeler var ben daha erken haftalarda bu kaç kere hıssettım sonrasında durdu hareketı 24 e yakın duzeldı endıse etmeyın lütfen
Prenses34_annesi Selenay3523 24.haftaya kadar normal diyolar canım ilk gebelikte eğer kişiden kişiye bebekten bebeğe de değişebilir belki uyuyodur minik 🥰 ben 25+5 im kızımın maşallahı var durmuyorum hiç ilk gebeliğim korkma cnm eğer için rahat etmicekse doktoruna danışabilirsin 🥰
Elifderin34 Selenay3523 ben tam hareketlerini 25 te hissettim ama öncesinde karnımın içi gıdıklanır gibi minik minik hissediyordum siz hiç mi hissetmediniz
Selenay3523 Prenses34_annesi çok teşekkür ederim etrafımda hamile olan arkadaşlarım 18 de falan hissettiler ondan panik oldum belkide uslu bir kızım olucaktır 😊😊
Selenay3523 Elifderin34 yani aslında bişiler hissediyorum ama anlam veremiyorum bana gaz dönüyormuş gibi titriyomuş gibi hissediyorum karnımı ama kendini belli eden bir hareket olmadı 😔😔 İlk gebeliğim acemilik burda başlıyor 😂
Prenses34_annesi Selenay3523 benim de öyle cnm 18-19 haftalarda minik minik hissettim 20 den sonrası uçtu zaten evet uslu bir kızçe olucak demek ki 🥰
BBuseY Ben hergün hissediyorum artık 18 haftadan beri çok hareketli minnak 🥰 ama 24 haftaya kadar hissederseniz belki siz iş yaparken hareket ediyordur ondan hissetmiyor olabilirsiniz .. bende yürürken ve iş yaparken hiç hissetmiyorum . 🤗