Merhabalar güzel anneler, yarın 40 haftayı dolduruyorum ve suni sancıyla doğumum başlatılacak hayırlısıyla oğluma kavuşacağım… Meryem Ana eli otunu duydum araştırdım kullanıp faydasını gören anneler var mıı? Ben çok inanarak aldım Allah’ın izniyle de kullanacağım. Nasıl hazırlandığını bilen var mı?