Gezgin01 Erkek bebek annelero ne zaman doğum yaptıniz geç gelir diyorlar gününü bekler diyorlar siz ne zaman dogum yaptınız
Gamzeerdgn Gezgin01 benım oğlum 22 haftadan beri gelmeye çalışıyor 31 olacağız hala bekletıyoruz ilaçlarla😂
cennet_aka27 Gezgin01 36+6 bizimde Nişan geldi sancı gelmesini bekliyorum bakalım kaç gün sürecek 🤭🤗 dualarınıza talibim kizlar
06nurrrr Valla erkek kız farketmiyor ki bence zamanı ne zaman gelirse ozaman geliyorlar kız bebek geç geliyor diye biliyorum bende
Gezgin01 Melekg valla bende şuan 37+3 um sabirsizlikla bekliyorum sağlıkla gelsinler duymaktan sikildim ya geç gelir diyip duruyorlar
Sedaakuzey Gezgin01 benim oğlum 40+1 normal doğum oldu, arkadaşımın da erkek 35. Haftada normal doğdu bence bebekle değil anneyle alakalı doğum durumu😄
Gezgin01 Sedaakuzey aynen sanırım öyle bakalım valla kekik içiyorum hurma yiyorum yürüyüş bakalım ne zaman gelecek
Yusufunannesi55 Gezgin01 benim oğlum 40+2 de geldi gelmeyede niyeti yoktu sezeryan oldum 1 ay bundan önce😊