Mucizem_00 Geçen hafta 2300dü Bi haftada 200gram almış, doguma 1 ay gözüküyor 3400falan mı doğar acaba 🤔
Sevda87 Mucizem_00 35+3 te 3 kilo dedi bugün iki haftayı geçik önden gidiyo dedi diyete yapıyorum anlamadkm bence sizinki çok iyi noröal gidiyo ben normal doğum istediğim için korkuyorum ister istemez
yaasemin Mucizem_00 35+1 bugün kontrolümüz vardı 2.900 dedi kilosu 1 hafta önden gidiyor dedi doktorumuz bence sizinde normal
saglikciaanne 34+4 3 kg 40 gram , 37 ile uyumlu dedi . Normal doguramazmissin iyi ki sezaryen olacaksın dedi. Sizinki normal merak etmetib
Sevda87 Mucizem_00 canım bi hafta geride gelmesi çok takılıcak bişey degil ama sen yinede sabahları haşlama yumurta kaşar ceviz süt bunları yemeye özen göster muzda faydası oluymuş galiba bide böyle dene Bende şeker yüklemesi yaptırdım şekerim çıkmadı ama