Glsmll Kızlar ikili tarama yaptırdık temiz çıktı. Sonra 3’lü 4’lü tarama hakkında doktor da herhangi bi bilgi vermedi benimde sormak aklıma gelmedi. 20.haftada detaylı ultrason için gideceğim. Dörtlü tarama vs ne oluyor kaçıncı haftada yapılıyor?
Bernnnaaaa Glsmll 2li test düşük riskli çıkınca 3lü 4lü yapmıyor doktorlar. Detaylı ultrasona ben 22.haftada girmiştim 19-24 haftalık arası yapıyordu doktor
Glsmll Bernnnaaaa detaylı ultrasondan sonra da şeker yüklemesi var sanırım sonra rutin kontrollere mi biniyor
Honeymom17 Bernnnaaaa o doktordan doktora degisiyor benim dusuk risk cikmasina ragmen butun taramalari yaptiriyor herkese
Honeymom17 Benimde 2lim temiz cikmisti doktor 3lu ve 4lude yapicam dedi insallah tertemiz sonuclar aliriz
Bernnnaaaa Glsmll 24.haftada şeker yüklemesi yaptırdı bana doktorum. Bana söz hakkı tanımadı tanısaydı da açıkçası ben yaptıracaktım zaten şükür bir sorun çıkmadı