Yagmurrr98 zaten endokrin doktoruna gidiyorum oda diyetisyene gönderdi klasik listeyi verdi gönderdi endokrinoloji doktoru böyle devam ederse ilaca baglanmazsin böyle devam dedi ama işte geçen hafta bebek 3 hafta öne attı normalde 31+4 olmam lazimken ben 35 haftalık çıktı aslında gittiğim doktr hic sekerimi kontrol etmemişti bu kadın dogumcu etmeli bebeği o kontrol ediyor şekerinide takip etmeliydi dedi