Anne9283 Kızlar 37. Haftalık hamileyim aşırı derecede gribim vücudum sızlıyo acile gitmek istiyorum ama kadın doğum acil mi bakıyor yoksa normal acile mi giriş yapmam gerekiyo
Meloo14- Anne9283 Bildiğim kadarıyla acile gidip hamile olduğunuzu, grip olduğunuzu söyleyin doktor muayene ettikten sonra sizi uygun yere gondericektir
Dark Anne9283 normal. Ama randevu bulabilirseniz yarına falan öyle gidin, acilde daha beter oluyor insan