Mlke95 Merhaba kızlar… ankara Bilkent şehir hastanesinde takipteyim … doğum fiyatlarından haberiniz var mı… orada doğum yapanlar memnun mu ? Bilgilerinizi paylaşır mısınız?
Yagmurrr98 Mlke95 Devlet hastanesinde doğum ücreti ne alaka canım anlamadım ozeldemi doğum yapmak istiyorsun
Mlke95 Yagmurrr98 sigortanın varsa ücretsizdir… sigorta yoksa ? Hiç mi masraf yok? Ben milmedigim için.. bir de vatandasligim yok esim Türk… acaba bana da yansır mi
Yagmurrr98 Mlke95 Hmmm o konu hakkında bi bilgim yok eşinizin sigortasi varsa ondan yararlanabilirsiniz şuan muaynelere para ödüyormusunuz
Mlke95 Yagmurrr98 evet doktora girişim 225 … kan tahlilleri geçen 6 tüp 1060 tuttu tüm gereksiz olanları çıkarttım 600 filan tuttu… Allah yardim etsin çok pahalı
Esraikra 17+5 suan ödeme yapmıyorum vezneye gittiğinde 15 haftan da kontrol ettir analık hakkı çıkıyor mu diye bende ödedim her muayeneye ultrasona ayrı kana ayrı
Defnesa Sizin analık hakkınız oluşmaz doğal olarak vatandaşlığınız yoksa mavi kart çıkarmak gerekir oda zaten aylık 1200 lira flandı siz ücretli yararlanacaksınız bütün hizmetlerden