denizmanzarasi Kızlar tüp bebek ile gebe kaldım Konak hastanesinde oldu işlemlerim ama 12.haftadan sonra kendime başka doktor bulmam lazım, Kocaeli’de hangi doktoru ve hastaneyi önerirsiniz?
Melekg denizmanzarasi ben iki gebelikte de medikal park ümit aydına gidiyorum memnunum bnmde tüp bebek
denizmanzarasi Melekg Ümit hanımı da duydum ama Ünal beyle ilgili daha çok iyi yorum aldım ama aklımda olsun teşekkür ederim
denizmanzarasi kalbiminpariltisi Ben de Ünal beye gitmeyi düşünüyorum detaylı ultrason yapıyor mu kendisi?
kalbiminpariltisi denizmanzarasi yapıyordur heralde o konu hakkında bilgim yok ama Ünal bey Kocaeli’deki sayılı çok iyi doktorlardan
Rozmari denizmanzarasi ben detaylı ultrason için perinatoloji doktorlarına yönlendiriyor diye duydum hatta bana da en sonki muayenede ilerleyen haftalarda detaylı ultrason için sizi yönlendireceğim dedi
Mnkse1938 Konak’ta Doç. Dr Bahar Astepe çok iyi bir doktor, detaylı muayene de Umuttepe de perinatoloji ünitesi var kadın doğumdan ayrı. Yasemin hanım çok iyi . Sıkıntılı ve çoğul gebelere bakıyor sadece. Oraya gidebilirsiniz
denizmanzarasi Mnkse1938 oradan randevu için önce normal kadın doğuma gitmek gerekiyor sanırım devlette kendi başımıza randevu alamıyoruz diye biliyorum
Mnkse1938 denizmanzarasi o kısmını tam bilemedim şimdi ben öyle birseyle uğraşmadıgım için yanlış yönlendirmeyim
Mnkse1938 Ben Umuttepe’de hemşire olduğum için randevu almadım ya. Direk girdim. Özel ücretle giriliyor orayada. Personel ücreti 220 idi en son
Dematrions denizmanzarasi benim takibimi Emel hanım yapıyor .en sevdiğim yanı siz sormadan ; bıkmadan detay veriyor .tahlil konusunda ise kendisi bile dedi bize bunları isterseniz sağlık ocağında da yaptırıp getirebilirsiniz diye .. basit ama önemli detaylar bence
Gizem41 denizmanzarasi Allah nasip ederse 1 ay sonra ikinci doğumum ikisinde de tercihim konak Gülçin hanım
Rozmari denizmanzarasi merhaba sizle daha önce yazışmıştık benim de tüp bebek takibimi medikal parkta Ünal bey yapıyor memnunun şu anlık kontrollerde hep uzun uzun bakıyor ultrasonla tüp bebekte kullandığım ilaçları vs kayıt ediyor hep ilgili bir şey sorunca da Whatsapptan kendisi dönüyor hemen tüp bebek doktorum İstanbul daydı o yüzden ona devam edemedik
denizmanzarasi Rozmari çok sevindim cevap yazmanıza öncelikle 🌸 sizin kaç hafta oldu? ilaçları bıraktınız mı? Ben artık her gece kusmaktan çok yoruldum ve buna ilaçlar sebep oluyor kendi doktoruma yazdığım halde kullanmam gerektiğini söyledi