Prens-prenses Merhaba 37+5 deyiz bugun doktor kontrolünde suyumuz fazla çıktı aynı durumu yaşayan varmı bir sıkıntı yaşadınız mı tecrubelriniz varsa dinlemek isterim..
Melek_Erten Prens-prenses bende 25 haftadayım. Babada su fazla dedi. Şeker ölçüm yapıldı. Hersey gayet normal bi daha ki kontrole kadar pilav makarna ekmek kes dedi bakalım bekliyorum