benimmdunyamm Busrataan her bebek bir değil canım doktor ne diyorsa onu dinle benim kız 3 kilo 170 Gr doğdu 2 gün 2800 düştü
gizemkarla Busrataan genlerede baglı oluyor bu olay burdan soylemek veya tartısmak anlamsız bence herseye herkese göre degsıır benımde 36 haftalık 2500 mesela degısıklık gosteren bısey bu
Selmad Busrataan Boşverin doktor sağlıklı diyorsa hiçkimsenin lafını sözünü dinlemeyin. Ben de 36+2 deyim. Bol bol sağlıklı kilo yapacak şeyler tüketin. Bu haftalarda yediklerimiz hep bebişe gidiyor. Kafanıza takmayın sakınn bebişiniz etkilenmesin
Tugceecn Canım kime göre neye göre az doktorun ne derse o burada herkes kendi karnındakine göre hesaplıyor.10 yıldır kadın doğum hemşiresiyim 37 haftalık hamileyim 7 aya kadar kafayı yedim bu kıyaslamalarla doktorun normal diyorsa normaldir içine ferah tut
Busrataan Tugceecn kaynanamda habire dio sen kilo almissin bebek gelismemis sen kilo aliyosun psikolojimi bozdular
mervebeklevic Busrataan canım bebekler senin kocanın genetiğini alır bende minyonum mesela bebegim kilolu doktor da zayıflasın bebek önden gidiyor diyet yap diyo mesela. Eşim yapılı uzun boylu aile tarafı yapılı bebekte onlara cekmis muhtemelen doktor bana bakıyo bebeğe bakıyo şaşırıyor 🤦🏻♀️😂 insanların boş yorumlarını kafana takma az desek kafaya takacaksın ne gerek var? Kimine görede aaa kadının bebeği benimkinden kilolu benim az mi diyecek. Doktor aksi bir şey demediği müddetçe kafana takma lütfen. Bu kilo olayı aynı şey gibi benim karnım daha büyük senin karnın daha küçük gibi saçma geliyo bana🤎
beyzagl44 Busrataan banada 2280 gram dendi 37+5 haftalık 2120 gram doğum yaptim. biraz az ama bence sağlıklı olduktan sonra kilonun önemi yok kafaya takmayin simdi bizimkini doyuramiyoruz 🧿 ☺️sadece tedbir amacli küveze alabiliyorlar buna hazirlikli olun. o da cok kisa süre 3 gün kaldık biz.