Yetersukrbck_0618
Bende de sık sık oluyor canım bugün doktora da sordum.Bebek rahime baskı yaptıkça tansiyon düşüşleri yaşanabilir dedi.Kendini kötü hissettiğinde sola doğru uzan,ayaklarını kaldır dinlen dedi.Bebeğe kan akışı daha hızlı gidiyormuş sol tarafa yatınca.Bide az az,sık sık beslenmek lazım.Ben kahvaltı ve akşam yemeği yiyorum ama aralarda süt-meyve,kuru meyve-çiğ kuruyemiş şeklinde ara öğünler yapıyorum.