mysweetbabyy Kizlar 17 haftalik hamileyim ama karnimda bir gerginlik var dokununca yumuşak ama içten hissediyorum sanki iki yandan cekistiriyolar bunu yaşayan var mı sanki çok yemek yemişim nefes alamıyorum gibi
mysweetbabyy Esraliiii normaldir dimi daha önce plasenta ayrılması yizijden bebek kaybettim onda karnim taş gibiydi dıştan ekleyince yumuşak ama içerken cok gergin hissediyorum