Melek_26942694 Selam kizlar aranizda bagi neo bebek arabasi kullananlar varmi? ve memnunmusunuz ? Ondan almak istiyorum ama kararsizim lutfen kullananlar yazsin 🙏🏻🥰
ygtt_96 Henüz kullanmak nasip olmadı oğlumu bekliyorum 😀 ama aldım. Cok güzel evde deneme yapıyoruz çok kolay çok pratik vallahi ben beğendim