Mrba arkadaslar.cok fena oksuruyorum her gun diyilde 2 3 gunden bir oluyo 6 7 saat falan suruyo sonra balgam geliyor nefes almada zorlaniyorum.sonra iyilesiyorum.2 3 gun sonra yine ayni seyi yasiyorum.antibiyotikler suruplar falan kullandim hec biri fayda etmedi.doktor alergiyam oldugunu soyledi.alergiyasi olanlar siz neler yasiyosunuz?